Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Mätt och belåten

Av Kalis sambo - 11 juli 2011 18:35

Försöker så gott det går att tänka på vad jag stoppar i mej. I och med att jag inte rör på mej lika mycket som förr, så blir det lite plus på vågen. Egentligen är det inte så farligt, men lite kan bi mycket.


Idag har vi varit och hämtat våra glasögon. Tack LensWay, de duger gott. Det var många som vann den här gången oxå. En massa tacktal var det på deras sida på FB.


Mulet och grått är vädret hos oss idag.


Ha en bra dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalis sambo - 15 juli 2011 07:29

Zigenare anser sej vara diskriminerade och vara en minoritetsgrupp som vi här i Sverige behandlar ILLA. Ren skär lögn säger jag!   Hur många av de zigenare som bor här i Sverige, har gått ut gymnasium eller högskola och har ett jobb. Alla vet att...

Av Kalis sambo - 15 juli 2011 07:05

För lite mer än en vecka sedan, löste jag ut ett paket från Ellos. I mångdags fick jag ett till därifrån och samtidigt ett brev, där det stod, att pyamasen med tillhörande kofta, var slutsåld.   Precis ett sådan var med i mitt förra paket!! Jag b...

Av Kalis sambo - 14 juli 2011 19:27

Läste i tidningen häromdagen att en kvinna hade skurit kuken av sin sambo pga av något, var det att han klagade på maten, eller?? I en annan tidning läste jag om en kvinna till som gjorde likadant med sin man pga att han var otrogen.   Hade jag e...

Av Kalis sambo - 13 juli 2011 18:19

Varje människa måste agera när vi ser att barn far illa.   Små barn kan inte tala för sej själva och då måste vi som är vuxna säga vårt, för att kunna försvara en oskyldig liten människa.   Människor som lever ett turbulent liv, är så vana si...

Av Kalis sambo - 12 juli 2011 09:52

I varje tävling så förekommer det doping, i cykel den här gången.   Varför inte införa tävlingar för ENDAST DOPADE????? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

BLOGGAR JAG GILLAR

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ONLINE

PINGA

Pinga Frisim

Ovido - Quiz & Flashcards